ALBA
MARCÓ

S/T, 2020
100 x 100 cm
Collage

sinopsi

A l’hora de crear la meva obra, em vaig inspirar en les d’Ernesto Ventós, i en la importància que ell li dona al nas en les seves obres. Per tant vaig fixar com a peça clau el nas.

La meva obra vol reflectir la capacitat olfactiva, recollint així en diferents imatges, les mil essències que podem captar en el nostre entorn i que en molts casos se’ns passem per alt.

El nas en relleu, és col·locat en el mig, d’aquesta manera indica que tot gira en el seu entorn i n’és ell la peça principal de l’obra.

En els diferents elements del collage, podem destacar-n’hi dues, en primer lloc tenim la del nas, aquest cobert per diferents nassos de diferents mides i colors. Per tant aquesta varietat de nassos fa referència a tota la humanitat, a nosaltres, que sempre som el centre d’atenció allí on fiquem els peus. I per l’altra banda hi ha el fons, on vaig optar per tot allò que desprèn essència i que definim com a bona olor, d’aquesta manera volia transmetre un missatge positiu i fresc a tothom qui ho vegi.

A la hora de crear mi obra, me inspiré en las de Ernesto Ventós, y en la importancia que él le da a la nariz en sus obras. Por lo tanto fijé como pieza clave la nariz.

Mi obra quiere reflejar la capacidad olfativa, recogiendo así en diferentes imágenes, las mil esencias que podemos captar en nuestro entorno y que en muchos casos se nos pasamos por alto.

La nariz en relieve, es colocado en el medio, de este modo indica que todo gira en su entorno y es él la pieza principal de la obra.

En los diferentes elementos del collage, podemos destacar dos, en primer lugar tenemos la de la nariz, éste cubierto por diferentes narices de diferentes medidas y colores. Por lo tanto esta variedad de narices hace referencia a toda la humanidad, a nosotros, que siempre somos el centro de atención allí donde metemos los pies. Y por el otro lado hay el fondo, donde opté por todo aquello que desprende esencia y que definimos como buen olor, de este modo quería transmitir un mensaje positivo y fresco a todo el mundo quien lo vea.