• TRAVELLING D'OLORS
    Tecnologia, colors, olors, records

• Digital i olor semblen dues paraules antagòniques però en aquesta petita mostra la seva combinació agafa ple sentit. “Travelling d’olors” aplega un conjunt de vídeos pertanyents a colección olorVISUAL, de la Fundación Ernesto Ventós, que foren triats per formar-ne part perquè van despertar la memòria olfactiva d’Ernesto Ventós.

Per al perfumista i col·leccionista, el vídeo era una compilació d’imatges que el transportaven a moments viscuts mitjançant la memòria olfactiva. Com ell exclamava sovint, “Mil imatges en una sola obra!” que l’arrelaven als seus records i experiències, tant personals com professionals.

Aquests vídeos connecten també amb l’imaginari gaudinià de Casa Vicens: natura que envaeix de forma elegant, i insistent alhora, les estances de la casa; colors que trobem a cada racó i olors que ens ajuden a imaginar la vida de la família que l’habitava.

Tecnologia, colors, olors, records.

Cristina Agàpito
    Direcció d’Art