La Fundación Ernesto Ventós, entre el 13 de novembre i el 13 de desembre de 2020, participa al LOOPBarcelona Fair Festival sobre vídeos i films d’artistes, exposant obres de  colección olorVISUAL a l’emblemàtic espai de Casa Vicens del barri de Gràcia de Barcelona.

‘Travelling d’olors’ aplega un conjunt de vídeos pertanyents a colección olorVISUAL, de la Fundación Ernesto Ventós, que foren triats perquè van despertar la memòria olfactiva d’Ernesto Ventós.

OBRES EXPOSADES:

Juan Carlos BRACHO
Jordi CABESTANY
Daniel CANOGAR
Alfredo PORRES PLA

Aquests vídeos connecten també amb l’imaginari gaudinià de Casa Vicens: natura que envaeix de forma elegant, i insistent alhora, les estances de la casa; colors que trobem a cada racó i olors que ens ajuden a imaginar la vida de la família que l’habitava.

Tecnologia, colors, olors, records.