Obres d’art seleccionades pel seu
record olfactiu únic

Una col·lecció d’obres d’art creades
per Ernesto Ventós Omedes

Premi NASEVO

Noticies

colección olorVISUAL

Una col·lecció d’art contemporani especialment heterogènia i transversal, formada per obres d’artistes espanyols i estrangers, unides mitjançant l’exercici de l’olfacte.

Cadascuna de les obres s’acompanya d’una nota olfactiva assignada per Ernesto Ventós Omedes, que adquiria i associava cadascuna de les peces a una suggestió de la seva memòria olfactiva.

colección
olorVISUAL

Col·lecció NASEVO

NASEVO (nom format per la paraula NAS i l’acrònim EVO, les inicials del nom de l’artista) és la col·lecció d’obres d’art creades per Ernesto Ventós Omedes.

Mitjançant una àmplia varietat de materials i formats, NASEVO ens mostra la infinitat de formes i expressions que pot adoptar la seva eina essencial de treball: el NAS.

Una col·lecció presidida per la imaginació, el color i el surrealisme, amb obres creades a partir de les famílies olfactives per un artista que ens vol ensenyar a comprendre el món a través del sentit de l’olfacte.

Col·lecció
NASEVO

Famílies olfactivas del món NASEVO

ANIMAL