Tanques els ulls. De fons, s'escolta el so de les onades, comences a notar una brisa fresca a la cara i fa olor, sens dubte, a mar.

Activitats

A què fa olor la Copa Amèrica?

set. 4, 2024 | Activitats

La 37a Copa Amèrica ha arribat a Barcelona, i amb ella, una experiència incomparable. Des d’agost fins a octubre, la America’s Cup Experience ofereix una sèrie d’activitats i experiències immersives úniques, i nosaltres, a la Fundació Ernesto Ventós, hem buscat afegir-hi el nostre toc olfactiu personal per garantir que la vivència d’aquestes activitats sigui sensorialment completa.

En aquesta ocasió, ens submergim en l’emoció d’una de les competicions més antigues del món: la “F1” dels mars. I és que al cor del Port Vell es troba la primera exposició oficial de la 37th America’s Cup Barcelona: tecnologia d’avantguarda, sales multimèdia i una sèrie d’experiències immersives es proposen fer-nos viure la competició d’una manera totalment diferent.

És en aquest escenari on la Fundació Ernesto Ventós ha volgut aportar el seu punt diferenciador amb l’essència MAR. El perfum MAR, creat pel nostre fundador Ernesto, fa honor al seu nom: la seva olor ens transporta directament a un vaixell, navegant a tota vela pel Mediterrani, sentim la llibertat i el nostre olfacte és envaït per notes marines.

Entre totes les activitats, destaquem la presentació de l’estrena mundial de “One Hell of a Battle”. Un film que ens parla sobre la vela, un esport apassionant, bonic i molt antic. Ens endinsa en la seva història, la dels seus equips i en alguns dels secrets que fan que aquests vaixells volin per sobre de l’aigua.

Difusors estratègicament col·locats en el simulador i en les sales de projecció garantitzen que l’olor a MAR estigui npresent a cada racó, assegurant una experiència sensorial completa i única.

Definitivament, no us podeu perdre l’oportunitat de sentir l’olor de la America’s Cup Experience!